Friday, June 17, 2011

FUHHHH !

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAH,
mmg sudah lama aku tidak update bnda ni,mmg lama gila kot,aku brani jamin.ahahaha.kalau nak carita apa yg aku dah lalui sepanjang aku tak update mmg 2hari explain pon tak hbes.ahahah.aku skrg ni tgah cuti 4months.skrg tinggal 2months.ahaha.aku tak tau la nak kata aku malas cari keje tak,aku cari tapi kerja taknak aku -.- damn.ahahaha
errr apa lagi nak cerita ehh.ni yg buat aku mlas nak update bnda nii,aku taktau nak cerita apa kat dalam ni doh.ahahah.aku skrg jadi penganggur terhebat.ahaha.takda keje,duk ruma goyang perot :D
aku lesen dah ada skrg ni ,just taktau knpa aku mlas gila nak bwak kete.aahahah.kwan dalam fb n twitter la peneman aku.ehh kawan kawan gombak ada gak yg teman.ahaha.i just really doesnt know what to write in here.like seriusly -.-

No comments:

Post a Comment